Men tjenare, det var inte igår... hahah...

Hhmmm..... Vet inte va som hänt mig... Innan var det skoj att blogga typ varje/varannan dag, men nu har det gått över 1 vecka... Men mycket jobb, träning, socialt liv + haft besök, så ja tiden räcker inte till... Men ska bättra mig och göra 1 inlägg om dagen, då behöver man inte skriva så mycket varje gång och bloggen behöver inte bli 20 sidor låååång och då tar det jhu inte så lång tid att blogga... Mycket logiskt... :) hahah...

Hade en underbar födelsedagshelg... På fredagen var jag och min älskade på vår favo restaurang Wild West där vi avnjöt en 2 - rättersmiddag tillsammans... :) På lördagen kom min familj upp från Skåne och surprisade mig på min födelsedag... Blev jätteglad att dem kom och det är sånt som betyder så mycket, en gest av kärlek... :) Hade en mysig helg och massa bus med charmtrollet Albin... :)

I veckan har det varit möte, jobb, möte, jobb och åter jobb oxå har vi haft 3vligt besök från Ysta av Fredrik... :) Så fullt upp hela tiden...

Ny vecka imorn igen... Ska försöka att piggna till mig och värdera min tid och planera så jag slipper känna att tiden springer ifrån mig... Mmmm låter bra det, får se hur det funkar i verkligheten...

Snart dax för sängen, ny vecka väntar som sagt...

Nästa gång ska det f-n bli ett positivt inlägg...

Natti natti gott folk / Nutta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0