Helgen... :)

Vi hade en lyckad helg i Sthlm där vi fick uppleva stressen i innerstaden, shoppingutbudet, hotellfrukost, slippa bädda sängen, snabba rulltrappor, tunnelbanan, alla typer av folk...


Men vi fick även se Sthlm by night med slagsmål, misshandel där sparkar utges mot den som ligger ner, polispikèbilar, civilare, folk som går oberört förbi, gänget skingra sig snabbt så något allvarligare hann inte hända och polisen agerade snabbt...


Vi gick hand i hand genom gamla stan, pussades mitt på hötorget, stilla i ett ögonblick av kärlek medan Stockholmslivet sussade förbi i full fart medan vi va frysta i detta moment... :)


Nu är det back 2 vardagen och work work, men något positivt är att vi har våran skånepåg Rogge på besök som förgyller vardagen... :)


Dags för sängen snart, har ont i ryggen, så måste orka med att jobba imorn...


Thanx my love K för en mysig weekend med dig in Sthlm... Love u... Puss...

Natti natt / Nutta


Kommentarer
Postat av: Sonnda

Huur lyckades ni hamna mitt i ett inferno by night.. Jag lyckades inte me de på hela min tid där uppe , hmm kan va så att jag skrämde bort dem ? hmmmm Hoppas ryggen blir bra soon.. puss

2009-03-26 @ 18:12:28
Postat av: Nutta

Hhmmm... vi befann oss helt enkelt på fel plats på fel tidpunkt... så enkelt va det... sen självklart att ingen vågar mucka i närheten av lila-mama-maffia-bossen, så det är nog därför du med största sannolika skäl inte hamnat i såna här inferno by night... ;) tihi...



Mmmm jag hoppas oxå att ryggen blir bra snart då den inte blivit det än och detta inlägg var för typ 1 månad sen...



Tack för omtanken...



Puss till dig och Kian :)

2009-04-26 @ 03:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0