Softish-dag...

Ååååhhh imorse sov jag lääääänge.... Sååå gott när man vaknar och inte behöver stiga upp utan man kan dra täcket över sig igen och kurra ihop sig och sova någon timme till... *underbart*

Dagen har varit lite seg idag, blir så när man är ledig, då slappnar man av och känner efter och då kommer tröttheten... Såå att vara effektiv när man är ledig 1 dag mellan arbetspassen är inte så lyckat utan då får man unna sig lite softish-time... Men jag har iaf varit ute i frisken luften idag + att jag handlat paket till Albin som han ska få på lördag... Jag hittade typ ett coolt plagg av varje sort, men ingen hel outfit som matchade ihop och jag stod i affären såå läänge och velade fram och tillbaka att de misstänksamma expediterna snart skulle ringa efter securitas som skulle kolla upp mig... Ligisten i mig var framme igen, men jag är jhu bara en rädd-hare med beslutsångest... ;) tihi... Hittade iaf en outfit sen som funkar ihop... :) Hade velat hitta Spiderman eftersom han älskar spiderman, men utbudet var inte så stort av Spiderman, tyvärr...

Sen ikväll har jag suttit vid våran gamla antika data och kollat på alla old pics som vi samlat på den datan... Mmm många tankar som ploppade upp i min lilla hjärna, tur att mitt huvud är såå runt/stort att uppsvällning förhindrades... heheh... Tänk så mycket man ändras med tiden, så många nya människor man träffar, nya arbetsplatser, nytt tankesätt, nya värderingar, nya erfarenheter, nya steg i livet... Mmm och undra hur många gånger man bytt frisyr och klädstil... hahah... Är tacksam för de gamla/nya kontaker vi bundit och behållit medan andra tyvärr försvunnit, men det är de äkta vännerna som består oavsett hur lååångt avstånd man har emellan sig!!!  Såå tack till er som bundit en riktigt sjömansknut som håller genom alla väder... :) Man växer och utvecklas av nya erfarenheter vilket ger en nya värderingar och allt man gör i livet och alla man träffar påverkar en på ett eller annat sätt... Mmmm sant!!!

Hhmmm nackdelen med att sova bort hela morgonen är att nu när man skulle sovit så kan man inte somna, men måste snart ha en dejt med John Blund så att jag kan somna så jag är pigg imorn på jobbet, ska jhu börja en ny tjej på jobbet och imorn är det jag som ska visa henne rutinerna och sånt... Så då måste man föregå med gott exempel, men tror att jag kommer klara den uppgiften alldeles utmärkt ändå för på jobbet är jag proffisionell... Så de så ;) 

Natti natti / Nutta

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0