Snart helg...

Yes, snart är det helg och det ser jag framemot... :) Ska jobba imorn, sen på kvällen ska vi på parmiddag, men det verkar som att värden kommer va singel för kvällen, stackaren... - tänk att man bjuder hem 3 andra par oxå tror man att ens nya part ska komma men som sen säger att hon inte kan komma... Skoj att stå där hemma i köket och laga 3-rätters till 3 andra love-cuople oxå får han inte någon bordsdam... Men pimp som han är så kanske han fixat en ny dejt tills imorn... ;) heheh...

Oxå självklart kommer han få love från oss andra kärlekspar, men inte på det viset, inte någon j-vla groupie-sex här inte!!! Nooo thanx!!! Dem som njuter av det, fine by me, men absolut inget för min smak!!! 

Ska bli skoj att träffa våra friends imorn, lääängesen vi sågs jhu...!!!

I helgen ska jag få träffa Micka, it`s been 2 loong girl!!! Men ska bli skoj att ses!!! Får se va vi hittar på om d blir partaj eller något lugnare som fika/film... Anyway ska bli sweet... :)

Oxå idag sprang jag på my girl Marinetti, såå skoj att se dajj även om det blev en snabbis, men hoppas att vi kan träffas en dag snart!!!

Å i tisdags fick jag träffat lillstumpan Malin och det gjorde mig glader och jag hoppas att vi kan ses snart igen!!!

Mmmmm mycket som jag vill hinna med... Jag fattar inte varför vuxenlivet måste vara så complicated när det gäller vänner och livet i.ö med... Man vill jobba, tjäna pengar, gå på stan, fika, shoppa, se film/bio, mysa, busa och ha roligt... Men allt måste jhu passa alla... När någon är ledig, så jobbar den andra, när man bokat något så blir någon sjuk eller måste jobba xtra... Varför kan inte alla vara lediga på samma dag...??!! Hade varit så mycket enklare... Men man får prioritera sin tid och försöka att passa in vännerna i sitt schema...!!! Japp, så är det!!!

Mmmm 2009 nu och halva Jan har smygit sig förbi och jag måste lära mig att ta vara på tiden, dagarna bara försvinner ur mitt liv och jag är rädd att jag om några år ska vakna en dag i sängen och undra vem som tagit min dyrbara tid och stoppat undan sen trollat fram mig igen 10 år senare då jag vaknar i min säng med ett stort ? över mitt huvud... Men det är ingen trollkarl som tar min tid, det är jag som försummar mig i vardagen och glömmer bort att ta vara på tiden, att stanna upp, andas djupt och bara stå stil in the moment och reflektera över hur bra man har det egentligen... Men man stressar på, jobbar, handlar, tvättar, städar, är social, ringer samtal, betalar räkningar - ja alla måsten... Önskar det fanns fler timmar på dygnet så jag hann med alla måsten och ändå kunde känna lugn i kroppen, inte bli sjuk, trött, otålig, stressad över att dygnets timmar inte räcker till... Men som sagt prioritera och planera sin tid måste man göra... - Mmm snacka om spontanitet... - ida drar vi dit och ba gör ingenting - nää tyvärr det går inte, jag måste tvätta, jag måste städa, jag ska till jobbet, jag ska på möte, jag ska till tandläkaren osv... Mmm måste hitta en balans mellan alla måsten och spontaniteten... Men om det vore så enkelt vore inte ens dessa tankar ha poppat upp i min blonda hjärnan -eller så gjorde dem det just för att jag är blond... ;) hahah...

Näää nu ska jag ta en varm dusch, pussa på min K sen somna gott i hans famn, mmmm... :)

Psst han blev inte sjuk, mina må-bra-pussar hjälpte, men tror mest att det var hans nya kärlekar Ibu & Metin som gjorde sussen... ;) (Ibumetin)

Saknar våra älskade vänner i Skåne/Närke och dem i Halmsta med eftersom att vi aldrig får tillfälle att ses så ofta... :(

Saknar & Älskar familjen i Skåne!!!

Lots of love / Nutta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0