My weekend... :)

På fredagen steg jag upp på morgonen, gjorde mig iordning och körde till jobbet, men det slutade med att jag fick köra hem igen då passet hade blivit dubbelbokat... Så på hemvägen handlade jag med mig nybakta bullar och tulpaner till min älskade som blev chockad när jag kom hem igen... Vi avnjöt en mysig frukost ihop... :) Var någon mening med dubbelbokningen...

Sen tog jag en runda med bilen till Eurostop och shoppade loss :) *Me love* Hittade min klocka som jag velat ha och nu var den på rean + att jag hittade matchande örhängen till, yeah give it 2 me baby... :) Köpte även en  tröja, en sjal, ett par shoes, make-up och lite annat smått och gott för mina julklappspengar + bonuscheckar så jag blev inte så fattig av mitt shoppande, feels good :)

 

Hem, duschade och fixa mig iordning för att med min K spendera en mycket 3vlig kväll hemma hos Henke med våra vänner där det bjöds på 3-rätters-middag, gott att dricka och kvällen slutade med att grabbarna hamna framför hockeyspelet som Henke fick i present och vi tjejer kurra upp oss i soffan och såg på Let`s Dance, en mycket lyckad kväll!! Thanx u guys n special thanx 2 Henke :)

 

Lördan var jag lite segstartad på morgonen men kom i form lagom tills jag skulle träffa my girl Micka. Karim gick till vår nyfunne vän Pierre. Jag och Micka gick lite på stan, kollade utbudet i affärerna inför våren, handlade med oss tacos och hyrde film. Vi åt gott, snackade en massa mellan himmel och jord, var totalt oseriösa och flummade, såg på 2 filmer innan kvällen led mot sitt slut och klockan var då typ 3 på natten… Snacka om en heldag + halva natten… Vi såg What happens in Vegas med Cameron Diaz och Ashton Kutcher och jag blev inlove i filmen och Micka i Ashton… ;) heheh… Thanx 4 a sweet day my friend… :) Karim hade också haft en lyckad kväll med Pierre alias PG...

 

Söndan åt jag frukost m my love och såg på filmen What happens in Vegas då han inte sett den. Slutet är så romantiskt och jag lipade igen... *Guffy happy with tears on my cheeks* Sen skulle vi gå på mysig romantisk promenad, men det var sååå kallt ute och blåste så det gjorde ont i facet och hela kroppen, så man kunde inte slappna av och njuta av promenaden med sin älskade hand i hand för man var så spänd av kylan som blåste mot en och trängde in under jackan och blåste av kläderna kändes det som… Hmm varför kan det inte var som på filmerna…?! Tihi… Vi avslutade promenixen med en varm kopp choklad delandes på en chokladmuffins på fiket, så blev ett mysigt avslut iaf… :) Kvällen hamna vi i soffan framför tv:n och åt rester till kvällsmat… Skönt att chilla, det är jhu så söndagar ska vara… :)

 

Hoppas ni också haft en lyckad helg… :)

 

Nu är det dags att sova, en ny dag väntar imorn och början på nästa arbetsvecka…

 

Natti natti / Nutta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0