Manjana manjana...

Kom på att jag oftast bloggar innan läggdags så nu ska jag förnya mig och göra ett litet inlägg såhär på dagen... Mmm idag är det jhu städar-fixar-dag, jag har börjat lite smått men det är jhu sååå j-vla givande, underbart, upplyftande att jag bara vill göra det hela dagen lixom och absolut inget annat på min ledig dag... ;) Sarkasm here we come... :)

Jag ska nu vara osund i mitt nya förbättrade städ-fixar-liv och lämna vår-kaos-lght för att ta en fika med Mickan... :) Mmm ska bli sweet även om jag kommer få ångest sen för att jag aldrig blir klar här hemma eller får ringt de dära samtalen...

Skjut på det, skjut på det... Manjana manjana...  Som min favo-skåning rappar om... Det löser sajj, ja det kommer fixa sajj till slut... -Ja det gör det, men hade varit bättre med framhållning så det redan hade varit fixat!!! Men men självdisciplin vad är det för något...?! Hhmmm kanske något som jag kan fixa imorn - manjana manjana...

Å vem är nu favo-skåningen som alla borde känna till... - Timbuktu såklart!!! ;)

Dax för duschen sen fikatime och sen hem och fortsätta städningen!!!

Psst vår lght är inte så kaotisk som jag får det att låta, men i mina ögon är det så, men om du skulle fråga Karim så skulle han säga att det var lite oordning, inte KAOS som jag tycker... Men tror mer det handlar om kvinnligt - manligt snarare än att jag är pedant... ;) hahah...

Move ur ass girl n get in the shower - Yeah I`m on my way!!!

Ha en bra dag allihopa!!! / Nutta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0