Lill-lörda...

Yes, idag är det onsdag, alltså lill-lörda... Hmm hur jag firat min lill-lörda mitt i veckan... Jo, jag har jobbat, sen handlat & fyndat på Ica maxi fast man inte ska gynna den affären, eller hur mina maxi-girls?! hehe... Till middag blev det mer söndagsmat än helgmat, men gott var det med lammkotlett, couscous och massa sånt nyttigt grönsaker och sånt till som jag bara älskar... ;) hahah... Min K kände sig inte så kry, igen, så han somna tidigt... Kvar satt jag alldeles alena, men efter msn-chatt, facebook, hotmailen, telefonsamtal scvishade timmarna förbi och nu är det dax för denna tjej att krypa ner i sängen och svettas brevid mitt snarkande element till pojkvän... - Vilken lill-lördag vi haft ;) hahah... ,

Hoppas inte att Karim blir sjuk igen, får hoppas att han kan sova bort det och jag ska ge honom må-bra-pussar och vips så e allt bra igen... Detta brukar även funka när man ibland är lite oense om saker och ting... Yeah we girls know how 2 make it our way, but we do it with such perfection that our boyfriends can`t resist us and we get what we want and then  they have forgotten what the disagrement was all about... ;) heheh... 

Over n out / Nutta 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0