Längtar till imorn/helgen... :)

Jobbat idag, gått en runda i det härliga men kalla vädret, skickat mail, pratat med familjen, ätit... Är nu trötter, men måste bara packa innan jag lägger mig... Alla dessa måsten...  Jag ska bara... Jag måste... Jag ska... Mmmm säger bara - Jag vill inte... Jag vill sova... Men men dags att packa nu inför helgens besök i Skåneland, sen läggdags försent ikväll igen... Jobba imorn, sen bär det av ner mot Skåne och fira 3 födelsedagar, ska bli mysigt att få spendera tid med familjen och få busa med Albin, världens bästa kille (till Karim du är världens bästa man, så bli inte avundsjuk)... Men blir en snabb visit över helgen, sen dags för jobb igen på Måndag... Men får ta vara på tiden man får tillsammans och värdera den...


Så blir nog inget bloggande i helgen utan den ska spenderas med massa familjemys :) 

Cya next week ;)  / Nutta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0