... Kom inte på någon rubrik...

Hhhmmm den här dagen började bättre, inga ligistfasoner på morgonen... Men dock lyckades jag att klämma min tumme, ajajaj... Men annars har det varit en bra dag, tyvärr har jag inte orkat vara så effektiv efter jobbet, men jag har iaf rensat lite på datan och det måste jag få lite creed för... :)

Borde sovit vid detta laget, men kan inte somna... Borde kanske börja jobba natt ist?!

Imorn är det Städ-fixar-dag som gäller!!! Det är nog därför som jag inte vill somna för jag vet vad som väntar när jag vaknar... ;) heheh...

Någon som har något bra insomningstips som fungerar?!

pssst idag på jobbet när vi va ute och gick inne i stan så var det en bil som inte svängde vänster tillräckligt snabbt så bilen bakom la sig på tutan, sen körde han om för att nästa korsning tuta igen då bilen framför honom inte tryckte gaspedalen i botten snabbt nog när det blev grönt ljus... Jag blev helt full i skratt då detta beteende bara bevisar att jag har rätt om det som jag skrev om igår att Halmstad=trafikdårar!!! Så det så!!!

Snipp snapp så var sagan slut, vilken saga, hann den ens att börja...?!

Hhmmm - time 2 sleep... / Nutta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0