Helgen...

Helgen har vatt lugn för vår del eftersom vi fortfarande är krassliga, men börjar piggna till lite nu... Känns skönt, men man är jhu bara sååå trött i kroppen fortfarande, tar lite tid att återhämta sig... Men imorn är det ny vecka och dax att återgå till jobbet, men imorn är det möte, sen börjar jobbeveckan, så skönt att jag får en dag till att kurrera mig på :)

Jag tänkte på en sak att jag som är sådan shopoholic knappt handlat något på mellandagsrean... *chocking* Oxå sa jag det till Karim häromdagen och han bara - vilken katastroff min älskade... hahah... Han var glad att jag sparat pengar istället för att spenderat pengarna!!! Men jag brukar alltid ha såna bra argument för varje plagg jag handlat på rean + att jag räknar ut hur mycket inköpet skulle kostat till fullpris och drar sedan av rea-summan och vips så har jag ett bra argument på hur mycket pengar jag sparade på att shoppa loss på rean... Karim svarar alltid med att hur kan man spara när man har spenderat pengar och jag svarar alltid med att om jag köpt dem till full pris hade vi varit ännu fattigare nu jhu, men jag sparade jhu dem pengarna genom att handla på rean... -Hänger ni med...?! Känns bättre iaf för ens eget samvete att man sparat istället för slösat på shoppingrundan... :) Men som sagt så har det inte blitt så mycket rea-shopping... Sen tänkte jag på en sak till -varför heter det fortfarande mellandagsrea...?! Mellandagarna är väl mellan jul och nyår eller varar mellandagarna ändå fram till påska som man sjunger i den julesången...?! Det hade vatt såå lovely om rean vatt fram ti påska... Snacka om att jag kunde ha sparat massa pengar då på att shoppa... ;) tihi...

Näää nu kallar sängen och mys med my love K :)

Natti natti... Sleep with angels my dear ones... / Nutta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0