Call the F.B.I... ;)

Hmmm imorse när jag körde till jobbet och stannade till vid rödljuset hör jag hur en bil tutar och jag blir lite irriterad där jag sitter i bilen och lyssnar på min hiphopish för att komma igång på morgonkvisten och tror att det är någon typisk Halmsta-bo som har bråttom till jobbet och därför tutar för det gör dem i denna stan om man står still för länge, spelar ingen roll om du inte har möjlighet att ta dig fram, för fram ska dom allihopa och alla ska helst först fram också... Mmm dessa stadstrafikanter har jag inte mycket för... Iaf det var ingen sur Halmsta-trafik-dåre utan det var vår käre vän Henke som låg i filen bredvid mig och tutade på mig och vevade ner rutan så han kunde hälsa god morgon, sen körde han på sitt håll när det blev grönt, kvar stod jag för jag hade rött... Satt där i bilen och tittade på röda runda ljusskenet som snart skulle bli grönt, bilarna svischade förbi, en cyklist, några fotgängare, ytterligare några bilar, lastbilar bara körde förbi och kvar stod jag vid stoppljuset som nu såg ut som en röd clown-näsa som skrattade åt mig och höll mig kvar på samma plats... Tiden tickade och började eka i mitt huvud och tankarna spirade kring att jag måste trycka foten på gasen nu för att hinna i tid till jobbet... Tanke blev till handling vilket resulterade i att jag körde mot rött för första gången i mitt liv!!! Men jag tyckte att mitt handlande rättfärdigades av att det var fel på stoppljuset och att jag var jhu tvungen att köra för att komma till jobbet...!!!


Silken start på morgonen, börja dagen med att bryta mot lagen... Mmm känns jhu alldeles underbart!!! Tur att ingen polisbil kom, men det komiska är att polishuset ligger precis bredvid... hahah...

Hoppas att morgondagen börjar bättre och att jag får en bra dag =)


Pratade med min mormor innan ikväll, var skönt att få höra hennes röst... Hon betyder mycket för mig, min lilla coola mormor... ;)


Å vet ni nu har singellivet börjat igen och det har jag firat med fiin middag - korv med bröd, yeah... ;) tihi... Pratade med my love innan och han åt säkert 3-rätters på hotellet... Mmm vissa har det bra... Men han har jhu inte mig hos sig när han är borta, så då kan det jhu inte vara så bra... ;) hehe...


Dags att göra sig redo för sängen och nallen... =)


Gonattkramar / Nutta

Pssst Idag är en historisk dag då Barack Obama tillträde som Usa:s President!!!


Kommentarer
Postat av: K=)

Hej min älskade!



Det blev ingen 3:rätters idag, det blev "tipset" och det smakade bra =). Älskar dig över allt annat!



Tänkte om det skulle behövas så har du nr. här:



The FBI can be contacted 24 hours a day, every day. Here’s when and how:



FBI Headquarters in Washington, D.C.

Call (202) 324-3000 or write to the following address:

Federal Bureau of Investigation

J. Edgar Hoover Building

935 Pennsylvania Avenue, NW

Washington, D.C. 20535-0001



Eller en som är närmare oss och sköter "affärerna" i Sverige:



Copenhagen, Denmark

American Embassy: 011-45-3341-7100

Nations covered: Denmark, Finland, Greenland, Iceland, Norway, Sweden



Eller gå in på:

www.fbi.gov



Godnatt och sov så gott mitt allt!

2009-01-22 @ 00:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0