Ångest/Myys...

Mitt motto manjana manjana fungerar alldeles utmärkt för min del... Visserligen får jag ångest när jag inte gör saker och ting i tid, men sen när tiden nästan är försent då får jag plötsligt sån adrenalinkick att jag måste jhu bli klar med det innan dagen är slut och aldrig har jag varit effektivare...  Skumt det där, men det är väl så jag fungerar, så bara att acceptera istället för att skynda på så länge min försening är inom rimliga gränser, vill jhu inte direkt  att ett påminnelsebrev om glömd räkning dimpar ner i brevlådan... Så så länge jag inte gör någon större skada än lite ångest så ska jag leva på mitt motto ett litet tag till... Jag ska ändra på det en annan dag, manjana manjana... ;) tihi...


Såå i torsdags syndade jag från mina måste-göra-förpliktelser och hade fika-mys med Mickan istället på Morfars... =) Å nyttiga Mickan drack varm choklad med grädde, bara den synen var värd min städ-ångest... ;) hehe...


Så på fredan när jag haft heeela veckan lååång på mig att fixa härhemma, då fick jag mitt spratt och städade lght, garderoben, bytte gardiner och ändrade om i köket!!! Yeah känns så j-vla skönt efteråt och man blir så glad när man tittar på sitt fina hem och man klappar sig själv på axeln och ler nöjt mot sig själv... =) Då känner man sig duktig och den känslan suddar bort veckans ångest...


I helgen har jag jobbat, men även hunnit med massa mys med min älskade K, han bjöd på mig 3-rätters som var mycket gott, vi mös i soffan, hade söndags-bull-frukost-med-film innan jag åkte till jobbet... Mmm vart en mysig helg, fast jag jobbat...


Har jobbat idag med, men imorn är jag ledig = sovmorgon!!! *me like*


Innan ikväll flummade jag och min söötis varav han gav mig denna kommentar 
 - Jag stukade min fot och det tog 3-4 veckor att läka... Du stukade ditt liv och det tog 3-4 år att läka... Som när ett litet barn förklarar, så enkelt men så sant...


Å på tal om barn så ska vi snart få träffa mosters favvo - Albin!!! Mmm till helgen blir det kalas hemma på våran gata i Skåne =) *lääängtar*


Time 2 sleep / Nutta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0