1:a dagen på veckan...

Sov länge imorse då jag kom i säng sent inatt... Sen frukost med min älskade, gjorde mig iordning och iväg till jobbemötet... Fick positiv feed-back från chefen, sånt som gynnar ens självförtroende :) Efter mötet extraknäckte jag som taxi och körde 2 arbetskamrater (ett gulligt utländskt par) hem till dem så de slapp åka bussen... Som tack blev jag inbjuden på kaffe och sånt kan man jhu inte tacka nej till ;) Men Erdinas kommentar när hon förstod att jag inte dricker kaffe var ganska komisk - varför följde du med hem om du inte dricker kaffe...??!! - Ja det kan man jhu undra ;) Fick iaf läsk med gott till, som ett litet barn... *yeah me like 2 be a kid sometimes* Så var 3vligt att träffa dem utanför jobbet och se hur dem bor och de bodde fiint och välstädat :)

Jag är piggare nu, men trött i kroppen och huvudvärk... Men dax att börja jobba imorn + möte igen...

Måste bara säga en sak, i somras var jag ute med några av my girls på Bond och vi dansade och hade skoj och denna kväll var teamet från lokal-tv där och filmade och vi girls blev filmade och några även intervjuade, men det slapp jag... Nu visar de en återblick av 2008 på lokal-tv och vårt klipp är med igen!!! Såå idag när jag kom till mötet utbrast chefens man - Här kommer jhu kändisen... Sen berätta han för alla på mötet om mina dancemoves som filmades den kvällen på Bond sommaren 2008... Mmmm kändis på lokal-tv:n... Stilpoäng till mig... ;) hahah...

Nää nu ska jag se Prison Break sen läggdags så jag orkar vara pigg och alert imorn på jobbet :)

/ Bond Nutta... ;) heheh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0