Tröttish...

Jobbat, varit på möte, tränat, ätit och nu vill jag bara lägga mig för kvällen... Men jag har jhu alltid en massa saker jag måste göra innan jag väl kan krypa ner under täcket och somna i min älskades famn... Jag måste diska, förbereda inför morgondagens jobb / träning, byta om, borsta tänderna, mmm sen kommer jag alltid på något däremellan och klockslagen slår hårt men inte f-n kommer jag i säng tidigare för det... ;) hahah...

Seg som kola just nu... Så sätt fart så du kan komma i säng, men jag vet vad som väntar så därför har jag inte bråttom och tyvärr så väntar inte klockan på mig... "dumma dumma klocka"... ;) tihi...
 
Dagens kommentar är tjuvlyssnat från ett äldre par i väntrummet... Gubben till sin dama: - Är din kappa dubbelknäppt? -Ja svarar damen och tittar undrande på sin gubbe samtidigt som hon gestikulerar med händerna över bröstet för att föreställa sig sin dubbelknäppta kappa... Gubben tittar upp ur modetidningen och svarar sin fru - Då är du modern, det är inne med dubbelknäppta kappor... Damen tittar förundrat på sin gubbe och lsedan sprider sig ett leénde uppför hennes rynkiga kinder... Såå himla gulligt och jag bara smälte där jag satt och tjuvlyssnade på detta söta äldre par... :)

Näää mina måsten kallar på mig och sängen... Sängen lockar mest, men måste fixa med det andra med och då kommer det blir ännu skönare att somna när man vet att man gjort sina sysslor innan läggdags... Försöker förhandla med mig själv... hahah... 
 
/ Nutta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0