Yoga...

Jag överlevde dagen på jobbet utan någon träningsvärk, måste ha varit för att jag efter gårdagens pass stretchade självmant efter passets slut... Duktig jag var och det lönade sig... Yeah... ;)

Idag har vi testat på Yoga... Mycket avancerade rörelser och det är säkert en dunderkur för kroppen men inget som passar min stela, onda kropp... F-n en 90-åring är nog vigare än vad jag är... heheh... Men nu har vi testat på det iaf och vet att det inte var något för mig... Nu har vi tränat ihop 2 dagar i rad me n my love... :) Mmm det sägs jhu att man inom parförhållande ska testa nya saker, variera sig och detta behöver jhu inte bara gälla i sänghalmen utan man kan jhu göra vardagliga saker ihop som att träna... Alltså träna på gym då inte i sängen... ;)

Sen blev det en varm dusch, mjukisen på kroppen och varm boy boy (oboy) i magen och fransbröd, mysigt... :)

Ååhh imorn är det sovmorgon som gäller, för jag är ledig!!! Mmmm längtar redan... Så ska nog skutta i säng nu i vetskapen om att jag får somna om igen imornbitti när jag vaknar... Sweet... :)

Sweet dreams / Nutta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0