Måndag...

Jobbat idag, handlat, sen vatt iväg och tränat… Såå skönt det är efter träningen är avklarad men innan dess är det j-vligt segt… Segt som kola… Måste f-n komma igång med att träna… Det är bra för ens hälsa, gäller bara att ta sig i kragen och move my fat ass over there… Lyckades idag får se hur det går resten av veckan… Alltid när jag börjar träna blir jag sjuk, får ryggskott eller har ett arbetsschema som inte stämmer med träningsschemat… Såå typiskt… När man kommer igång, sen avbryts tar det tid innan man väl kommer igång igen…Också händer något igen och den onda cirkeln har tagit sin början och gör det svårare än vad det behöver vara… Fast det egentligen inte borde vara så svårt… Men det är det… Yeah yeah får se hur det går dennna omgång…

 

Snart är Prison Break slut, jag har gjort en massa annnat samtidigt som jag tittat på det, så nu ska jag ägna sista 5 min åt de snygga skalliga bröderna innan jag ska duscha sedan hoppa ner i sängen bredvid eller på min älskade K… Tihi… ;)

 

/ Nutta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0