KI Box...!!!

Yeah vi nybörjare rockade fett idag... ;) hahah... F-n de va inte lätt att hänga med eliten men vi gjorde vårt bästa och jag tycker vi va grymma för att vara 1:a gången... Men eliten höll nog inte med direkt... Men men träning ger färdighet!!! Såå öva öva och in the future kommer vi vara bland eliten... ;) heheh... Var iaf superskoj att få träna ihop med min älskade, som mest spanade in my ass när vi studsade upp och ner på uppvärmningen då han stod bakom mig hade han perfekt utsikt... ;) hahah...

Duschat och nu är jag sådär härligt skönt trött i hela kroppen och jag längtar till att få krypa ner under täcket, pussa på my love och sen somna gott med fötterna på kudden som pippi långstrump... ;) tihi...

Natti natti från en som undrar hur jag kommer må imorn - träningsvärk - å jag som ska jobba... -aj aj aj kylarspray....

Box på er... ;) / Nutta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0