Helgen kom och nu är det snart ny vecka igen...

I fredags var jag och shoppade alla hjärtans dag presenter till mitt hjärta K :) De har en tävling på Gallerix där man kan vinna en Miranda-nalle som är skitstor och värd hela 2000 kr. Jag är med i tävlingen och jag skulle bli superlycklig om jag vann nallen… Sååå fiin… Mmmmmmm… :)

 

På hemvägen raggade jag upp my girl Micka som åkte med mig hem där vi spenderade en rolig kväll av flummande, let`s dance, joddla med siv´s silikåån, promenix till Hemköp där vi föll för Ben och Jerry som la sig som bomull i magen, K kom hem efter en kväll med pimpen Henke, klockan gick mot midnatt och ”baby-sitting-kvällen” var över… Läggdags i K:s famn för att några timmar senare upp och jobba…

 

Efter jobbdagen gick vi en liten runda, inhandla gottis och kvällen resulterade i ryggläge på vars en soffa tittandes på melodifestivalen som var såå B, men ändå tittade man på det… En bög som sjunger med en rosa dildo – passande… En retro chick som sjunger snälla snälla och vi bara önskar snälla snälla sluta sjunga… Lilla sööta Emilia som hade för mycket kläder på sig men som ändå gick till final och Marie som var en wanna-be-britney som fick Måns smutstvätt och Shirley som sjöng på sitt säkra kort som vi aldrig hört innan… Mmm mer än så hade inte Sverige att erbjuda… Förutom Nina som faktiskt rockade fett…!!!

 

Söndagen var sovmorgon, myspys, sen dags för Bambi att göra entré på isbanan på stortorget… K tog min roll och åkte som en prima-ballerina medan jag intog positionen i takt med barnen staplandes fram på isbanan och jag fick 2 små sööta pågar som beundrare och ena lill-killen kastade snö på mig… - Hmm kärlek börjar med bråk… hahah… ;) Sen blev det varm choklad som återställde temperaturen i kroppen igen och sen tv-serie-kväll… Nu är det läggdags, ny jobbe-dag väntar imorgon…

 

xoxo / Nutta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0