Heeej och godnatt... ;)

Igår var det work work, sen blev det box box med min älskade K… Tufft pass, men det är roligt trots att jag nu har träningsvärk i mina armar…

 

Fick ett sms från mormor och morfar som löd såhär: ”Grattis till dem nya boxarna, skall köpa tandställning till er. Kramar m&m”  Såå himla sött och jag blev alldeles glad inombords. Betyder mycket när man får uppskattning eller små söta ord från ens nära och kära… :)

 

Idag har jag fixat med lite ärenden, sen jobbat extra på ett äldreboende, lite skillnad mot det jag nu vant mig vid… Som personlig assistent har man jhu 1 brukare och jag är enda personalen vid arbetspasset, här är det minst 10 boende, minst 3 personal, så från att vara ”ensam” till att vara en i gänget är en omställning… Känner mig lite vilsen, men kommer väl in i gamla gängorna igen då jag jobbat inom äldrevården i typ 8 år…

 

Nää nu ska gamlingen-i-förtid gå och lägga sig… Min kropp är trött, tänk hur f-n ska jag kunna leva som 90-åring om jag klagar redan innan jag ens är 30… ;) hahah…

 

Psst ikväll har det snöat mycket, så när jag kom hem efter jobbet tog jag och my love en runda runt huset, hand i hand med snön sprakandes under våra shoes... Såå myyysit, men kallt... brrrr... Mysit med snön, men inte roligt när man ska köra, men men man kan jhu inte få allt... ;) heheh... Sen blev det varm boy boy och macka... :) 

 

Nope, time 2 sleep... Gonatt på er gamla som unga… / Nutta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0