:)

Yeah jag lyckades pallra mitt arsle till träningen idag med!!! *Stark jobbat* :) Det var ganska komiskt för när jag jympade på och kände att jag började bli lite trött och jag bara hängde med  i strömmen så helt plötsligt började benen gunga i takt av sig själv och följde varje rörelse... Mmm detta inträffade när det under passets 60 min spelades 2 hip-hop-låtar och jag lixom bara kände rytmen och mina orginale moves on tha dancefloor höll på att ta över på jympapasset... hahah... ;) Men det är f-n så mycket roligare att träna till musik som man diggar än någon tråkig musik... Gillar man musiken och man studsar med av glädje blir det genast mycket enklare än att studsa till en dålig låt... Yes så är det!!! Musik har en stor inverkan på ens liv, i och utanför jympasalen...


Imorn blir det kanske att testa på KI Box med min älskade K... Första gången som han självmant vill träna med mig... Så då får man passa på...!!! :) tihi...


Nu ska jag studsa vidare och fixa lite härhemma + duscha innan läggdags... Mmm mycket att hinna med innan läggdags, sen ny jobbdag som väntar...


Skutta skutta lilla Nutta... ;) hahah...


Kommentarer
Postat av: Din träningskamrat

Tack för träningen idag! Du rocka fett min älskade! Sparkar och slag träffade där de skulle, din styrka är stor och din leende än större. Det var underbart att se dig "in action". Tack för att du drog med mig =)

2009-02-11 @ 20:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0