En lyckad hjärte-helg, trots fredagen den 13:e...

I fredags var jag ledig = sovmorgon och gissa om jag tog vara på detta med sovmorgon, vaknade till på morgonen, men jag hade jhu lyxen att få somna om igen och detta gjorde jag så gott att jag inte vakna fören typ tolv… Såå skönt att få sova, problemet var jhu bara att halva dagen försvann… Sen blev det bull-frukost med my love, promenix uppe på galgberget, sedan duscha och gjorde oss fina för att fira alla hjärtans dag på fredagen den 13:e, myysigt… ;) hahah…. Våra andra alla hjärtans dagar brukar inte alltid bli så perfekta, men denna gång när vi firade den på otursdagen blev den perfekt… Man ska kanske inte vara så skrockfull, fast det är jag ändå… Vi var och åt after work, sen blev det bio – Australia, bra film som hade med det mesta… :)

 

Lördagen var jag en runda på stan, sen mötte jag upp mitt hjärta och vi fikade med fina hjärtebakelser på Regnbågen, mumsigt och mysigt… :) Sen var det dags att fixa oss i ordning för att gå på Jossans 25-årsfest, dock kom vi typ 1 timme försent fast jag redan bestämt kvällens outfit, men blev inte så lyckad, så jag var jhu tvungen att byta outfit vilket resulterade i att jag även behövde korrigera sminkningen så den matchade nya outfiten och jag förbarmade mig över att grabbarna minsann aldrig behöver ha dessa bekymmer inför fester och i vardagen f.ö.…!!! aaaa rrrrrr……. Men det blev en rolig festkväll och outfiten blev bra i slutändan…Thanx Jossan 4 a funny party… :)

 

Vi var på utestället Bond, men på min stämpel försvann B:et, så det stod ond på min hand… Min kommentar – men det står jhu att jag är ond… Okej då jag är jhu så snäll annars så ikväll får jag väl vara lite ond… ;) heheh…

 

Idag blev det fika med Henke och Ullis, sen tv-serie-kväll med my love… :)

 

Pratat med halva la familia ikväll, miss u guys…

 

Until next time, take care my peoples… :) / Nutta


Kommentarer
Postat av: Regelbunden läsare =)

Grattis till ditt 50:e inlägg!

2009-02-16 @ 16:23:56
Postat av: Sonnda

SOMETHING SOMETHING EEEVIL SOMETHING.. ;)

2009-02-17 @ 12:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0