Shoes...

Häromdagen när jag gick en liten promenix fastnade min blick på en förbigående tjejs skor... Hon hade Buffalo skor på sig och jag kan inte minnas när jag såg ett par Buffalo-skor senast... Trodde inte att de fanns att köpa längre, har f-n inte sett dem i affärerna på aslänge... Jag minns mig tillbaka till den dagen då jag fick mina första Buffalo-skor, så lycklig jag var... =) Speciellt då jag fick ett par i min favo-färg rosa... Egentligen var dem lite trånga och sjuksköterskan på vårdcentralen som plåstrade om mina skavsår tyckte att jag skulle köpa mig ett par större skor... Men ack nej fötterna skulle pressas ner i dessa rosa Buffalo-skor, så det så...!!! ;) hahah...


Ibland så har man verkligen sina favo-skor och oavsett om de är för trånga eller om de blir uranvända med hål och grejor så kan man f-n inte släppa taget om dessa skor... När man till sist en dag måste ta avsked av sina favo-skor blir separationsångesten så stor att man sparar dem bara för att ha dem som ett minne... hahah...


Yeah yeah whats up with girls and her shoes... ;) tihi...


Ååhhh på tal om skor så hittade jag ett par supersnygga pumps, svarta med öppen tå och rosa satinband över frampartiet... Såååå fiina och jag bara vill vill ha dem, men det var typ 10 cm klack och det kommer jag aldrig kunna gå i utan att hamna på sjukhus men brutna ben eller något... Så det finns faktiskt gränser, men vete f-n om det inte hade varit värt det... ;) hahah... Nejdå skämt å sido...


Näää nu ska jag drömma mig bort i en annan värld där jag trippar så vackert på mina svarta/rosa pumps till en rosa drömklänning... Kommer väl sluta med att jag vaknar upp ur drömmen alldeles svettig och förskräckt med blicken fäst under täcket där ett par rosa Buffaloskor pryder mina fötter tillsammans med en orange heldräkt... ;) Usch hemska tanken... heheh...


Natti natti /Nutta- tjejen som vill vara fin i pumps utan att se ut som att hon går på styltor, men hon får helt enkelt förlita sig på Buffalo-skorna istället... ;) hahah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0