Påskhelgen...

Haft en supermysig påskhelg med papsen, lillsyrran och Albin på besök... :) Kunde inte busa så mycket med Albin p.g.a ryggen, men gjorde mitt bästa ändå för att få se hans supergulliga smile... Världens bästaste lillkille :) Tack för att ni kom upp och förgyllde helgen här i Halmsta... :)

Min älskade K hittade sitt dröm-bar-skåp i form av ett skåp med en jordglob där man har sprit och glas i globen... Så nu har ännu en av hans pojkdrömmar gått i uppfyllelse... Hans största var jhu mig... ;) tihi... Sen alla tekniska prylar, fin bil som numera e gammal osv... Glad att han hittade det, jag måste bara vänja mig vid den... ;) hahah...

Annars så går dagarna förbi, tickar som minutvisaren, tiden flyter förbi och jag sitter på en flotte påväg mot ett mål, men jag vet inte vart...

Imorn är fixar-dag, lämna in bilen på service, tvätta, fixa och dona lite, men i ett lugnt tempo... Rälsen har ersatts av snigelspår...

Är astrött ida... Snart dax för sängen...

Tack för fikat idag Angelica, de va 3vligt :) Ses snart igen ;)

Take care my peoples å va rädda om er!!!

Pssst miss my friends n family....

/ Nutta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0