Bra och dålig dag...

Bilen har nu blivit sommarpimpad med sommardäck, service och tvättning så nu skinner röda pärlan när den flyger fram på lätta hjul genom stan... Niice... :)

Gått en runda på stan med my love, måste hitta en klänning till bröllop som vi är inbjudna till i Maj... Inte lätt att hitta den perfekta som dessutom ska passa hur kroppen ser ut nu... Ååhh kunde ni inte haft bröllop när man va typ 18 och som finast, då passade allt... Nu har man lite kvinnligare former som min älskade K säger, men klänningen sitter inte lika fiint då... Eller så är det bara en fix-idé in my litte-brain... ;) hahaha... F-n varför kan man inte vara nöjd med hur man ser ut...

Hhmmm om jag hade haft mindre fett, smalare huvud, större tuttar, snyggare ben osv osv... - Hade jag varit nöjdare då, näää jag tror f-n inte det... Allt handlar om hur man mår inombords och om man känner sig tillfreds med sig själv, spelar det f-n ingen roll hur man ser ut, sålänge man är trygg i sig själv... Fast det underlättar jhu om man känner sig snygg i klänning och inte som en uppblåst Michelingubbe... Yeah yeah who gives a f-ck... I doooo!!! Men det tar vi imorgon... Skjut på skjut på det... -manjana manjana banana banana...

Är sjukt trött idag med... Men blir trött då jag håller igång, tur att det är tisdag idag, så jag kan slappish framför tv:n nu med Betty ch dubbelavsnitt av fruarna... Kvällen är räddad... ;) hahah...

Dax för tv:n nu... / Nutta


Kommentarer
Postat av: Sonnda

HAHA ook scizooooooo ;) Hur e de nu.. e du nöjd eller e du inte eller booorde du va nöjd men är ändå inte det eller kaaanske kunde bli mer nöjd eller kanske ska va nöjd som det är.. Ahhhhhhhhhhhhh... lol

2009-04-20 @ 17:28:35
URL: http://myplacemyrules.blogspot.com
Postat av: Nutta

Hhmmm om jag hade vetat så hade jag inte behövt bli klassad som skitzoooo eller hade jag... Näää det hade jag nog inte... eller kanske hade jag det ändå... men egentligen borde jag inte det, för man måste väl kunna vela utan att vara skitzooo... eller är man skitzooooo om man är en velis... vem är skitzoooo... Jooo JAG.... ;) hahahahahah.... eller kanske duuuuuuu?!.... heheheheh...

2009-04-26 @ 03:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0