Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Baloo

Vännen, så roligt du har skaffat dig en bloggis och blivit a somebadi ;) i da virituella värld. Lycka till och må framgångarna i nätets värld flöda...



Puss, lav ya

2008-11-19 @ 17:43:22
Postat av: Nutta

Nauw thanx huney... Mmm jag tänkte att om man inte kan lyckas in the real world, så kanske man kan lyckas in da virituella världen å bli en somebadi... ;) muhahah... Tackar för lyckoönskningen, d värmer i hjärtat mitt och ger mig styrka till att kunna ta mig framåt i denna nya och främmande värld... :) hihi... Sarkasm here we come... hehe...



Miss ya darlin... Pusss lav ya!!!

2008-11-23 @ 23:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0