Kärleksdikt...

Jag tänkte dela med mig av en dikt som jag skrivit till min älskade K i början av vårat förhållande och vi håller varann kärt än idag... :)


Som en hastig vind du kom
blåste omkull mig
I din famn jag landa
Än idag är jag där
I din trygga famn
Önskar jag kunde stanna där
för alltid
I din famn...

Som ett solsken du kom
lyste upp min tillvaro
Din värme
for genom min kropp
in till mitt kalla hjärta
Det fylldes med värme & kärlek
Din värme & kärlek...

Som ett vattenfall du kom
Forsade genom mina ådror
förde blod till dem
som en gång stelnat
De började pulsera
hjärtat dunka
för du kom...

Som ett hav du kom
vällde över mig
med all din kärlek
Jag blev rädd
Tog avstånd
Insåg mitt misstag
Du fanns kvar hos mig
Din kärlek
lika mäktig som havet
hade ej tagit slut
till mig...

Som en öppen himmel du kom
öppnade upp mina sinnen
fick mig att inse
saker & ting
som ingen annan gjort
Du öppnade mig för nya möjligheter
du öppnade mig...

Som ett regn kom du
dropparna föll mjukt
på min kropp
min själ
som du älskar såå
dropparan föll hårt
fick mig att inse
att jag älskar dig
lika ömt...

Som en regnbåge kom du
med alla dess färger
Den lila vänskapen
Den röda kärleken
Den blåa troheten
Färgen av äkta kärlek
som existerar mellan
dig & mig...

Som
vinden
solen
vattenfallet
havet
himmeln
regnet
regnbågen
kom du
för att stanna
här hos mig
tillbringa mig
sådan lycka
sådan kärlek
som ej kan beskrivas i ord
hur tacksam jag är
för att du älskar mig
för den jag är
innerst inne...

Jag Älskar Dig...

Kommentarer
Postat av: Karim

Jag älskar dig!

2008-11-28 @ 07:49:16
URL: http://www.rontgen.nu
Postat av: Sonnda

BRA NUTTA!!!! Nu fick du mig att böööla oxååå... åååååh...hormoooooner, skyller på dom!!!! kram på er turtur duvor..

2008-12-04 @ 13:58:05
URL: http://nextchapter.blogg.se/
Postat av: Nutta

Åhh det var inte min mening att du skulle börja gråta krokodiltårar över min kärleksdikt till din brosha... Å du sluta skyll på dina hormones och erkänn ist att du blitt blödig med åldern... Du försöker va så tuff, eey kickerbruden in Sthlm, men egentligen så e du en riktig mjukis under den hårda ytan... ;) kramar till mjukisen från turturduvorna N&K... Som överlevde längre än 5 år!! ha haaa... ;)

2008-12-04 @ 23:18:30
Postat av: Nutta

Skrev ett sentimentalt men även sarkastiskt svar till dig Sonndish men lyckades trycka bort det på ngt sätt... Yeah blondie... Men men orkar inte skriva d igen.. du vet mina noveller kan jhu bli lit lååånga iblan.. men du måste erkänna att det inte e så baaad nu som innan... ;) tihi... kramar till dig från turturduvorna :)

2008-12-04 @ 23:22:31
Postat av: Nutta

hey its me again... tydligen så kom 1:a svaret m ändå... såå nu blev d 3 svar ist för 1... japp så kan d bli när man e blond... hahah...

2008-12-04 @ 23:23:59
Postat av: Sonnda

Nutta... backa från enterknappen för du missbrukar den ;)

2008-12-05 @ 21:19:34
Postat av: Nutta

Åååhhhh ska försöka att göra mitt bästa... men kan inte hjälpa det... handen ba dras ditåt och fingrarna skriver på och min blonda hjärna kokar över när jag tror att jag måste skriva om inlägget igen fast kommentarerna redan framkommit... ooohhhh va jobbit... måste nog söka hjälp... undra om det finns ngn - stopp-för-trycka-på-enterknappen-för-mycket-kurs...??!! hahahahahah...

2008-12-07 @ 21:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0