Idag är en sån dag...



Då man inte vill gå utanför dörrarna överhuvudtaget... Hela dan har regnet fallit ner från himmel i en blandning av små iskulor och regndroppar som smattrat mot fönsterblecket... Den annars så vackra blå himmel var täckt av gråa stora gigantiska moln som härskade över himlen som i en skrämmande film där de gråa molnen snart tar över och världen svämmar över/drunknar i havet av allt regn...


Veckans dagar som gått har jag mestadels spenderat i sängen p.g.a. ryggont, så ida kände jag att jag va tvungen att komma ut i friska luften... Så när regnet lugnat ner sig, de blåa molnen börjat synas på himmeln, begav jag mitt ut i kalla friska luften, kände mig som en gammal 90 åring då jag inte kan gå så fort p.g.a. ryggen, håret uppsatt i ett rufs då jag inte orkat duschat... Så kände mig verkligen jättehot där jag gick på min lilla tillfriskningspromenix... Men gud va skönt det var att få lite frisk luft, härlit att insupa den kalla friska luften och den gjorde susen för jag känner mig lite bättre nu... Who needs medicine when u got such beautiful nature...


Å det va ett skäl till för att vara en sån dag när man inte vill gå ut när man ser ut och går som man gör... Tur att vi inte känner så många folk här i Halmsta... ;) hahah...  (Ta inte denna mening på största allvar) Alla ser vi olika ut n thats it!!!


 Ååhhh har ni sett den nya comfort reklamen..??!! Dem e jhu sååå söööta de små tygpersonerna som diggar till reggaemusiken i bakgrunden... I love that reklam.. =)


Å han lilla killen som e värsta mobbingoffret som tittar sig i spegeln och säger - Are u talkin 2 me??!! Are u talkin 2 me... Han e jhu ba såå söööt!!!


Till alla mobbare finns bara 2 ord - SLUTA MOBBA!!! Jag tror inte att dessa människor fattar vilken skada de tillför fysiskt & psyksikt för deras offer som för alltid kommer bära med sig minnena från den tiden... Detta får räcka, för vill inte gå djupare in på detta ämne för då blir jag ba sååå j-vla förbannad... Så vi lämnar det här, budskapet fick jag fram iaf...


Näää dags att ta tag i sitt liv och diska efter sig, packa å lit sånt innan sängen och värmedynnan kallar på mig... Imorn bär det av upp mot skogarna i Västergötland där vi ska hälsa på Karims bror m familj... Ska bli sweeet... Får ta det lugnt me ryggen, men mysa m familjen tar inte kål på ryggen... =)


Det var allt för idag, på återseende gott folk...


/ 90 åriga flottiga Nutta... hahah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0