Helgen

Efter jobbedagen kom jag hem till min älskade som hade tillagat en tunisisk maträtt m lamm, couscous, potatis, morötter, tomat, lök och andra grejjer…  K va helt lyrisk och de vattnades i munnen på honom, minnena från hans barndomsår i Tunisien m alla dess matupplevelser och smaker gjorde sig påminda… Jag däremot som e lit kräsen av mig, fruktade för denna midda… Men jag överlevde och  kan faktiskt tänka mig att äta d igen och K har nog aldri vatt lyckligare… :) hehe…

 

Sen kom K m stora plånkan i högsta hugg, en pokerkväll m grabbarna väntade…  Vi kysstes farväl innan han begav sig av för att win some ore lose some… Men självklart så did he win some.. Yeah thats my boy… ;) tihi…

 

För mig väntade en myskväll m Micka, d blev mkt snackish om allt mellan himmel och jord, både allvar och skämt varvat m morötter, dippa, nötter och choklaskorpor…  Tiden tickade på och vi snackade  på och efter  4 timmar kom vi på att –hhmmm skulle inte vi se film…?! Såå nattfilm d blev… Honey innehållandes massa coola dancemoves, bad n good feelings, niice music… Sååå sweet film och lilla Raymond i filmen e jhu ba sååå sööööt att man vill äta upp han…  haha…

 

Ida har vi slappat och myst hela dagen… Legat i varanns famn i sängen och halvsomnat m en såndär trygg feeling som infinner sig och man känner ro i kroppen, slappnar av och vaknar av att man dreglar.. haha.. Sen dags och röra på fettet, kan inte slappa hela dan, såå off 2 träningen och pumpa/jympa lit, sen ryggläge i soffan tittandes på One tree hill, Gossip Girl och nio-filmen…

 

Snart läggdags, en ny dag imorn väntar…

 

 

XOXO / Nutta

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0