Helgen...

Ååhh helgen har vatt sååå myspys... =) När vi närmade oss huset som ligger låångt uppför backen i skogarna så började det att snöa och på morgonen när vi vaknade tittade jag ut genom fönstret och ett vitt täcke av snö täckte marken och det var så vackert... Hhmmm jag fick uppleva min snö och när vi tog oss en promenix så knastrade snön under våra skor... Aahhh sweeet... =) Sen att jag halkade till och kände hur det stack till i ryggen och jag kunde knappt gå tebax igen, varje steg jag tog dunkade hårt i ryggen... Så från att ha blivit bättre i ryggen till ont igen... Skrattretande faktiskt, iblan kan man undra va man har gjort hnm där uppe för fel...?!



Annars har helgen bestått av mkt prat, konversationer, diskussioner lååångt in på natta, idol, kortspel, singstar, buzz, lunch, shopping... Skratt och tårar, skämt och allvar... Thanx Fam Lidberg för en mysig helg som nog innehöll allt... Men det va ba en sak som fattades, Nathalie...

Tyvärr har de även skett mindre roliga saker runtomkring i resp. familj som gjort en lessen... Men inget som jag vill gå in på här, vissa saker delar man med sig av, andra får man behålla för sig själv... Det är det som är skillnaden mellan att blogga och skriva dagbok!! Haa där fick jag till det ;)



Näää jag orkar inte skriva mer nu... Får skriva mer en annan dag... Men inte just idag...


- Tycker du som jag, tycker du som jag, så gör jag helst det en annan dag... En barnvisa från ngn barnfilm/serie som började nynna i mitt huve, men jag kommer inte ihåg från vilken...

Månda imorn, back 2 work, back 2 reality...



Mina tankar går till våra familjemedlemmar som behöver det mest nu... Hoppas att allt kommer att lösa sig på bästa sätt... Love u all...



Mitt huve e sååå tungt å nää Karim de e inte för att mitt huve e såå stort och runt, utan av för många tankar och funderingar...



Såå tror jag måste lyfta me mig mitt huve och lägga det på kudden och somna in och vakna med nya krafter imorn och en frisk rygg... Eller... Jag ska iaf vakna imornbitti för att ta mig till jobbet och inkassera some cash, sen kommer förhoppningsvis resten me tiden...



Sweet dreams... Tur att man allti får drömma och att ingen får ta ifrån en den lyxen...



Gonatt gott folk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0