Gomorn...


 

Bbbrrrrrrr ser ut att va kallt ida, frost på morgonen och minusgrader...  Är vintern på väg? Bara kom, men plz ge oss real snö, kramsnö som man kan göra små änglar i, ha snöbollskrig med, känna hur det knastrar under skon när man går i snön... Yeah give us that... Men om det bara ska regnsnöa som töar vilket resulterar i en massa snöplask/snöblask så kan ni stanna uppe i himmeln och inte falla ner på oss om ni inte tänker ge oss en riktig vit jul 4 real!!! Kommer ihåg förra julen när det regnade på julafton, man kan jhu bli deppig för mindre...  Låt det falla stora vita fluffiga runda bollar i form av snö på julafton, så när man tittar ut lyser det upp av den vita snön som täcker landskapet utanför våra fönster pyntade med ljusstakar, julgardiner, julstjärnor å allt som hör julen till... Tomten kommer snart och gröten kommer han äta upp som vi ställt ut till honom... Mmm längtar till julen... =) Låter som ett litet barn, fast jag e vuxen, men tycker det e mys med julen...  Såå det såååå!!! Hahah...



Snart bär det av upp mot skogarna till Blidsberg, där helgen ska spenderas med Fam Lidberg, ska bli sweeet som sagt... =) Men kallt... Där kan man nog snacka om att det är kallt... Tänk att det kan skilja såå mycket på väderlekarna i detta avlånga land, jag menar såå j-vla stort e jhu inte Sverige... Kan va solsken och plusgrader längst ner i söder medan det längst upp i norr är snö och minusgrader... Weird... Såå man får tänka sig för nu när man packar, fram med de tjocka varma gosiga tröjorna och långkalsongerna som värmer under jeansen...



Nää dags att sätta fart... Ha en niice helg people!!! För det ska jag ha i mina gosiga tröjor uppe i skogarna...



Psst Känns lite bättre i ryggen, sköönt... =)



Over n out / Nutta


Kommentarer
Postat av: Sonnda

sån buse du e... bloggar utan att jag vet om det!!! FY PÅ DIG..men nu kom du inte undan utan är addad på min sida muhhaha.. Tack för din fina kommentar, ändrar mig från dag til ldag.. så i don kno.. E hemma från jobb idag för att fundera o fundera o fundera... pusss

2008-11-21 @ 11:21:10
URL: http://nextchapter.blogg.se/
Postat av: Nutta

tihi sån buse jag e, jag klarade mig i en hel vecka innan du kom på mig... ;) Men sen va d kört å nu e man addad på din sida oxå... Ojojoj då har man jhu kommit upp sig lite här i bloggvärlden om man får äran att stå m på din blogg... Thanx :)



Mmm förstår att du ändrar dig och behöver fundera... Det är absolut inget lätt beslut... Men det viktigaste är att du tar ett eget beslut som kommer från ditt hjärta men som ändå är genomtänkt i huvet... Som sagt inget lätt beslut... Vad du än beslutar dig för, så finns vi här för dig... pusss

2008-11-23 @ 23:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0