Borde sova nu...

Hhmmm klockan tickar och det är sent... Vet inte vad det är med mig, jag har typ vänt på dygnet, men inte så att jag e vaken på natten och sover på dagen... Nää jag kan inte somna på natten, utan somnar sent och halvsover, för att sedan upp och jobba dagen låång sen på kvällen har jag gjort andra sysslor, så då borde man jhu va trötter men f-n heller att jag somnar fören typ försent med tanke på att man ska upp igen och jobba... Skumt...

Men imorn är jag ledig och då ska jag ha sovmorgon... Yeah!! Men kommer väl att vakna tidigt bara för det och inte kunna somna om igen... haha...

Men det är väl alla tankar i min stackars blonda hjärna som tänker alldeles för mycket... Önskar jag hade funnit en sån där knapp som man kan trycka på och stänga av när det är läggdags, typ som att när lampan släcks så släcks oxå all onödig tankegång i hjärnan och startar igen när väckarklockan ringer och väcker en på morgonen... Hade vatt kanon!!! :)

Men får la räkna mina lamm och alla blåa moln och låta tankeverksamheten spira för att sen av tankeutmattning somna... Mmm så kan man jhu oxå göra...

En ledig dag väntar som är fylld av en massa måsten... - Visst är det härlit att vara ledig...??!!

Näää time 2 go 2 bed n sleep with my teddybears, noo Karim until friday...

Natti natti men ni sover väl redan... Fuskit... Men e man nattgrubblare så... Hmm ett nytt ord, nattuggla brukar man jhu sajja.. Men nattgrubblare passar bra idag...

Sovrummet fyllt av små söta vita lambi-lamm som skuttar rundor på gröna ängen och molnen som e helt klarblåa på den vita himmeln väntar på mig... - I`m on my way...

/Nutta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm du behöver juh inte va så traadig nuttis.. Räkna lila grisar eller kanske hmm räkna rosa grodor? verkar mer roande tykker jag.. Du saknar säkert bara brossans trygga famn.. na na na na ... puss på näsan

2008-11-27 @ 21:22:53
Postat av: Sonnda

fan glömde skriva mitt namn men trooor nog att du kan lista ut vem av Karims syskon det va som skrev.. ;)

2008-11-27 @ 21:23:47
URL: http://nextchapter.blogg.se/
Postat av: Nutta

ooohhhh sorry mig att jag e så orginell å inte så roande... men ska bättra på mig för din skull så du får en mer underhållande läsning å inte så tradig... ;) hahah...



Inatt ska jag räkna cerisa ekorrar å spygröna giraffer... ;)



Mmmmm jag saknar karims trygga famn mucho!!!



Å yes verklien tur att du angav att d va du som skrev, för d hade jag jhu aldri kunnat räkna ut annars... heheh... ;)



Pusss

2008-11-28 @ 01:04:29
Postat av: Sonnda

Men va juh tvungen för harkel ni blondiner e juh inte så kända för att va snabbtänkta & tänk då om du trott att christian flippat ut eller nåt??? Hmmmm ok ok inte snällt det me blondiner men du TVINGADE MIG NÄSTAN!!!

Visst va det mkt mkt roligare me cerisa ekorrar.. hehe.. du låg säkert o försökte se dom framför dig hahahha



puss

2008-12-04 @ 14:01:19
Postat av: Nutta

I only got 1 thing 2 say: Blond girls have more fun than brunetts... haaaaaaa ;)



Å du vill du veta en hemlis... Dom små sööta cerisa ekorrarna och de spygröna giraffer är numera mina låtsas-sova-över-kompisar-när-karim-inte-är-hemma... Vi har såå mysit och jag somnar nu gott om nätterna tills jag vaknar och inser att mina söta vänner är borta... :( buhu... haaaa haaa haaaaaa...



pussss

2008-12-04 @ 23:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0