Bloggvärlden...

Hhmmm nästan alla bloggar om livet, sex, kärlek, mode, relationer, jobbet osv osv... Det är jhu lixom inne att blogga... Oavsett om du är en känd bloggare eller en nobody som ba vill dela m dig av dina tankar, känslor, erfarenheter, upplevelser, ens syn på livet, samhället, arbetssituation, ja allt va man känner för att skriva eller rättare sagt blogga om...

En kväll när jag och min sambo Karim halvligger i soffan och har nyss tittat på Greys anatomy tittar han på mig och undrar om inte jag vill skriv blogg... Det hade väl du passat som...??!! Jo, det hade jag tänker jag och nu sitter jag här och bloggar... Är inte så hightech så Karim han fixa mig ett bloggkonto, thanx darlin :)

Så nu e jag oxå inne i bloggvärlden, återstå att se om jag har ngt att tillföra i denna redan så massiva bloggvärld...

/Nutta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0