1 månad kvar...

Tills dan före dan före dopparedagen eller va man nu sajjer... Tills det är Julafton!!! Har sett framemot att få komma ner till Skåneland å fira julen... men mycket har hänt nu på bara några dagar som gör att julen inte känns lika rolig längre, men får göra det bästa av situationen... Ska iaf köpa massa klappar ti Albin & mysa m hnm... :)  Å klappar & mys m Annie oxå förhoppningsvis!!!

Hhmm om jag skulle krypa ner i sängen, virra in mig i täcket så jag knappt hittar ut imornbitti, titta på prison break och sen hoppas på att John blund kommer och jag får somna så där djupt utan en massa tankar som flyger runder  i skallen, min kropp som vrider sig fram, bak, åt sidan, andra sidan, hit å dit, vilket  rubbar min skönhetssömn totalt...
Sov dåligt inatt, så hoppas på en god natts sömn inatt så jag orkar med morgondagens work...

Såå tyvärr blev d ingen rolig blogg ida, men det är så livet ser ut... Ibland roligt, ibland svårt, ibland skratt, ibland tårar, ibland glädje, ibland sorg... Japp så e det...

Man får försöka tänka positivt, värdera dem man har sig nära, man vet aldrig när de lämnar en, ta en dag i taget och leva dagen som om det inte fanns någon morgondag... Låter fiint och är lättare sagt än gjort, men att försöka leva efter det är det närmsta man kan komma...

Så ta vara på livet óch glöm inte att berätta för dem du håller kärt att du just håller dem kärt...

Peace n love / Nutta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0