Då var det helg igen...

I fredas slog jag in sååå många klappar att jag fått stora sår på tummen efter att jag dragit av tejpen från tejphållaren och än är jag inte riktigt färdig... Det är såhär i juletider när man ska fira i både Skåne och Närke som man märker hur mycket familj och vänner man har i sitt liv, sitt nätverk... Tanken slår mig och jag undrar om jag verkligen känner så många som man umgås med på den nivå att man ska köpa julklappar till varann...?! Såhär i juletider brukar jag prata om att man ska dela med sig, visa sin kärlek och allt det hära mysiga med julen... Men nu börjar jag seriöst fundera på att jag under juletider ska göra mig ovän med alla, nä inte alla, men en del, jag känner för då slipper jag att inhandla massa klappar som sedan måste slås in i fint julepapper och hela köret... Mmm vem ska bli första offret inför nästa är på min anti-handla-julklapp-till-inför-julen-lista... Får se vilka av vännerna som inte uppfyller vänskaps-kraven next year... ;) 

Mest skämt, men lite allvar oxå... Jag hatar folk som köper bara för köpandets skull, det ser jag ingen mening med... Jag tycker att man ska köpa julklappar för att man just vill dela med sig, visa uppskattning till dem man håller kär... Man behöver inte köpa dyra fancy klappar, att få en klapp som är köpt av tanken att den passar dig om den så kostar 10 kr är f-n så mycket mer värt än att få en innegrejj för 1000 kr...!!! Fatta vad jag menar!!! *u know what I`m saying*

Anyway på fredakväll hämtade jag my love K på tågstationen, nu är singellivet över och sambolivet började igen med hångel på perrongen... ;) tihi...  Sen var jag tyvärr att lämna honom igen för meet the girls... Åt middag på fiin restaurang oxå lyxade vi till det med choklad efterrätt, sen drog vi vidare till Mårtensson där det var typ 18-års och det märktes... Hhmmm då känner man sig gammal och längtar för en stund tebax till livet som 18-åring... Då var man så oskyldigt, oförstörd, ovetandes om vad som väntar en... Då var höjdpunkten att beställa in piggelin/sex on the beach/orgasm på Happy Hour på Starshine in Y-town, festa loss och hångla ohämmat på dansgolvet... Ja det var tider det... ;) hehe...

Men we are stil going strong, vi oldies bortsett från emeliestumpan som då tillhör ungdomen... Thanx 4 a sweet night girls :)

Idag kom papsen, K bjöd honom på tunisisk maträtt som mättade i magen, couscousen lägger sig som bomull i magen, lätt men med en mättande känsla... Sen var vi på julkonsert, en mycket 3vlig kväll och skoj att ha papsen på besök... :)

Får se vad morgondagen bjuder på... :)

Nu är det iaf läggdags... Natti natt / Nutta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0