Tröttish...

Sitter här och halvsover, men om jag skulle somna på soffan nu vilket lockar såå oerhört mycket, så kommer jag inte kunna somna senare ikväll när jag måste sova för att kunna komma upp ur sängen imornbitti för att jobba... Suck... Tänk att ba få lägga huvet på kudden och slumra till... aahhh... men ack nää upp och aktivera dig med något så du somnar lagom till efter greys anatomy är slut... Yeah right... Trött som f-n nu men sen när jag väl ska somna så somnar jag inte... Tänk om jag hade kunnat somna nu och vakna upp imornbitti pigg och glad som en ny människa...

Alltså när jag är och handlar varför lyckas jag alltid ställa mig i den kön som ser ut att gå snabbast men som tar lääängst tid av alla köerna... Såå störigt... Speciellt när man ba typ handlat småvaror och vill komma hem efter en dag på jobbet... Men heey jag har all tid i världen, kan jhu gärna släppa förbi någon stackare i kön med... hahah... :) 

Nää nu ska jag göra mig en macka, ska pröva det nya brödet subs... Hoppas det smakar... Nu när K inte är hemma så blir det att man käkar "singelmat"... Inte vill man ställa sig vid spisen för att tillaga en rätt åt 1 person... Nää så mackor, gröt, pasta, varma mackor för att avancera (haha) osv... Sånt som är lätt att göra som inte tar någon längre tid, men som kanske varken är nyttigt eller gott... Men får spara sig tills K kommer hem och vräka i sig med kött, pommes, sås, vitlöksbröd, sallad... mmmmm... Smaskens... Hhmm låter väldigt sunt för kroppen min... Men tyvärr så ser den inte ut som den en gång i tiden gjorde... Men men... Ba en själv som kan göra något åt det... Men inte just idag, det tar vi en annan dag... ;) hehe...

F-n va tiden går sjukt fort, snart jul, sen nyår och sedan 2009... Kommer ihåg när det var sån hysteri när det skulle bli 2000 och det är f-n 9 år sen nu då... - vilket matematiskt geni jag e... ;) hahah... Mmmm tiden går rinner iväg som sanden ur ett timglas...

Oohh det fick mig att tänka på våra bästa år... Intrott till serien går jhu i stil med... - "Like the sand... bla bla... So are the days of our lifes"  Ett tag tittade jag det mycket, men nu har jag inte sett det på evigheter... Men tror inte att jag missat så mycket... Den serien är såå dålig, men på något sätt så fastnar man ändå... Kanske blir man så fascinerad över hur en sådan dålig serie kan påverka en så att man väljer att fortsätta att titta på den... - Jaa så måste det nog vara...

Näää nu ska jag avsluta innan jag flummar ut ännu mera...

Tröttish... Flummish...

/Nuttish

Kommentarer
Postat av: sonnda

DISSAR DU MITT FAVVOPROGRAM GIRRL?? då e du ute på haaal iiiis... heheh

2008-12-12 @ 13:21:33
Postat av: Nutta

Ooooohhhh det är tur för mig att jag bor typ några mil ifrån dig... - Geografi vad är det...?! ;) Annars hade du kommit till min brevlåda och muckat gräl... Det hade inte varit niice... Been there, done that, don`t ever wanna do it again... ;) heheh...



Sååå tummen upp för våra bästa fuckin år!!! ;)

2008-12-16 @ 02:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0