Musikhjälpen...

All heder och respekt till Ehsan, Henric och Kitty som är en del i projektet Musikhjälpen. De bor just nu i en liten box på Gastavs torg i Malmö där de försöker samla in pengar till 67 miljoner flyktingar... Glädjer mig att så många människor runt omkring engarerar sig och tar det på allvar och vill hjälpa till!!! Härligt att se sånt engagemang i denna annars så gryma värld... Jag drog mitt strå till stacken idag genom att önska en låt till kostnad av 50 kr som går till insamlingen. Så ni få people som läser min blogg och har råd att skänka 50 kr uppmanar jag er att göra detta... :)

Åhh måste bara säga att jag älskar Ehsans dialekt, han är såå skön att lyssna på... Blatteskånska när den är som bäst... ;)  Åhh plus poäng till Kitty för hon är såå j-vla cool i sin egen lilla stil och Henric får minuspoäng för han är såå gay... Just kidding... Lät lite roligare att skriva så, men jag menade inte det... Pluspoäng till alla 3 för deras enorma insats för flyktingarna...

Såå nu lämnar vi det, för vi ska inte gå djupare in på detta ämne för då lär bloggen bli en roman eller något...

Idag har jag jobbat, var såå segt att komma upp ur sängen imorse, men upp kom jag och iväg till jobbet... Efter jobbet handlade jag lite fler klappar... Tar f-n aldrig slut, sen ska man slå in alla julklapparna oxå... Wiho... Så skänk gärna lite kartonger till mig, tack ;) 

Time 2 go 2 bed... Sweet dreams ya all... 2 my love K cya in dreamland /Nutta

Pssst Miss my family n friends in Skåne n some in Örebro, men snart så ses vi!!! :) *längtar*  - Inte 2 all the drama, men till myspys och ta vara på tiden som en gives med dem man håller kärt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0