Helgish...

Fredan bjöd på shopping med Micka... Det var lite snöblask ute och stackars Micka va blöt om fötterna när hon kom till mig så vi bestämde oss för att ta bilen och driva till Eurostop för att shoppa under tak och torra golv så Mickan slapp frysa mer om fötterna... Jag hade gärna lånat ut ett par skor, men då vi är en storfotad och en litenfotad hade det inte vart så lyckat... ;) Kollade in utbudet i affärerna, shoppades lite, flummade rundor, skrattade och hade oss tills jag som då är lite äldre fick sätta stopp för fjortis-fasonerna... ;) heheh... Thanx 4 a sweet day gumz :)

Sen var det dax att hämta min älskade på flygplatsen och bara för att jag för en gångs skull var i tid så var flyget försenat typ 20 min, typiskt!!! Då kunde jag jhu shoppat i 20 min till... ;) tihi... Vi åt Maxburgare och update för varandra om vad som hänt i veckan... Å självklart pussades vi ;) Sen hem till finalen av Idol!!! Alice är liten och sööt med tuff attitude och hon är jätteduktig, men Kevin är jhu ba BÄST!!! Han är på en annan nivå, Alice har inte kommit dit än, men det kommer med åren. Fatta att Kevin inte bott här så länge, inte kunde så mycket svenska och nu är han Idolvinnare - 2008!!! Respekt mannen!!! Karims kommentar var efter finalen: Detta bevisar att det kan gå bra för invandrare i Sverige, men tyvärr går det sämre för dem som är adopterade... hahah...

Lördan jobbade jag, sen var det julbord på WildWest med jobbet. En lyckad kväll med massa god mat och gottis :)

Idag har vi verkligen tagit vara på talesättet att "söndag är vilodag"... Slappat, myst, sett på tv, ätit onyttigheter, busat... Mmm en skön slappesönda tillsammans med sin älskade... :)

Snart läggdags, får se my love några timmar imorn innan han lämnar mig igen för att åka till Oslo... Så nu ska jag somna tryggt i min älskades famn... mmmm... Sen next week är det nallen som gäller igen.. :) hihi...

Natti natti / Nutta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0