Helgen...

På fredan så va jag duttig flicka... Jag städade hela lght, va uppe på vinden och letade fram julepyntet i all röran... Shiit va man samlar på sig saker... Iaf gjorde fiint och julemysit här hemma, det ända som fattades var ljusstakarna i fönstren som sista touchen... Men dem kunde vi inte hitta så det fick inhandlades nya som nu vackert lyser upp de mörka kvällarna... Det komiska är att det inte är 1:a året som vi inte hittar våra ljusstakar utan måste handla nya, så julen blir ännu dyrare än vanligt... Hhmm inte vår grejj det här med ljusstakar tydligen... hahah...


Senare på kvällen blev det afterwork med Jossan, Tomas och Pierre. Lasagnen var riktigt kryddad så det typ elda ur munnen på en... Vi lyssnade på ett Skåneband som va fett grymma!!!  Sköna snubbar med avslappnad improviserad rolig attityd... Respekt!!!


Lördan va d work work, va ute och gick en runda för att få frisk luft i lungorna, men tror ni f-n inte att det börja regna... Nästan alltid när vi ska gå ut när jag jobbar så börjar det regna och vi ställer oss frågan vad vi gjort honom där uppe...

Sen hem och fixa härhemma både med hemmet och mig själv.. En girlsnight med Jossan och Micka väntade och K skulle på grabbkväll... Vi beställde hem mat, drack gott, snackade, fnissade, lyssna på partymusic och drog sen vidare till Club Moon på girlsnight med sextoys och manlig strippa... Hell yeah... ;) Se men inte röra lr hur Jossan, men Micka kunde jhu tafsa men det var inget som föll henne i smaken... Hade en asball kväll... Thanx för en sweet girlsnight mina sockersöta kompisar ;) Å till er andra girls som inte kunde komma så next year planeras en ny girlsnight!!! Cya then!!! :)Kvällen avslutades med makedonkan mat vid halv 4 tiden... Niice för figuren... Noot men gott var det...


Söndan sov vi bort halva dagen, sen blev det julmarknad med Malin och Rasmus som avslutades med kinabuffé, gott... En mysig kväll... :)


Såå det var en mycket lyckad helg... Sweet :)
 

Måndan brukar va back 2 work, men har faktiskt vatt ledig ida, gott... Men vatt på möte, sen vatt på stan och inhandlat lite julklappar till våra små liv nere i Skåne... Ååhhh längtar tills vi får se våra nära och kära till julen :)


Imorn e d work igen lr rättare sagt ida för kl e över tolv så borde lägga mig...


Min älskade väntar på mig i drömmarnas värld, jag kommer snart min älskade...


Sweet dreams people...


/Nutta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0