Då har det varit helg igen...

Veckan har flytit förbi snabbt och snart är helgen oxå över. Måndag imorn och veckan påbörjas med en rivstart med ett dubbelpass...

I helgen var vi jhu på Elvis-fest. Karim hade bakåtslickat hår som Elvis och en svart tröja med guldtext som löd: King of the night. Jag hade en svart klänning med guldskärp, guldbolero, gulddiadem oxå hade jag försökt att fixa håret sådär stort mitt på huvet som Priscilla hade på 50-talet... Har inte så tjockt hår, men gjorde mitt bästa... Får la lägga in en bild på det inom en snar framtid... Så vi var varanns king n queen of the night och matchade varann fiint i svart/guld :)

Vad som sedan hände på kvällen när vi kom hem... - förtäljer inte historien... hahah... ;) Nää vi va hemma ganska sent... K min lilla gamling somnade, medan jag inte kunde somna då jag efter att ha tvättat av all make-upen och kammat ur håret 20 kilo spray så var jag pigg... Som tur var så började min favo film på tv:n då mitt i natta, så den kollade jag på :) Tittade alltid på den när jag var mindre, tyckte om den så mycket att jag ibland började lipa redan i början av filmen för jag visste hur den skulle sluta... Filmen jag pratar om är La bamba.

Idag har vi ba softat hela dagen, såå niice å ba tatt lugnt och njuta av varanns sällskap innan vi snart ska skiljas åt igen tills nästa helg då vi ses igen... Hmm distansförhållande där the lovers träffas på helgerna... :) hahah...

Tänt 2:a adventsljuset idag, kalenderljuset är nu nere på 8, ljusstakarna lyser fint i fönsterna, magen är full av juleskumtomtar och tomtechoklad :) tihi... Julen är ba såå mysig :)

GRATTIS till lillsyrran som blir 19 år idag!! Next year är du ingen tonåring längre, så njut av sista året som barn, för nästa år - välkommen till vuxenvärlden!!! Fast du är redan för vuxen lillsyrran... Så pass på nu... ;) Önskar vi kunde vatt där och firat din dag med dig, men det får vi ta igen till jul... :)

Fick ett foto på systersonen Albin innan och han har växt så mycket och är såå j-vla söööt där han satt bland sina tomtar och sin egen lilla julegran... Ååhh jag ba smälter... Fällde några tårar nerför min kind av saknad av att inte få spendera och uppleva allt som händer i de små barnens liv... Allt går så fort och det händer så mycket när de är små... Saknar att få vara med att uppleva det... Men får överösa honom med kärlek istället typ varje kvartal när vi kommer neråt till Skåneland... Detta gäller även vårt älskade gudbarn Annie + alla my girls som har fått barn... Miss u soo much!!!

Men snart ses vi!!! Då ska vi julemysa :) Ser jag framemot!!! :) Även om det hänt lite tråkiga saker inom familjen så ska jag försöka göra det bästa av det, för jag älskar julen och vill att den ska vara mysig!! Såå la familia put ur smiles on ur faces n be happy, its christmas time n its only once a year!!! Ok menar inte att man ska va falsk mot varann 1 dag om året, mena ba att man kan glömma alla bekymmer för en dag och få mysa ihop som familj... :) Det behöver man även om det finns issues men det får man ta tag i sen och jobba på men inte på julafton... Kalla mig hypocrit men så tycker jag...

Hhmmm engelskan va kanske inte min bästa, men orkar inte kolla lexikonet om jag stavat rätt, men hoppas ni kan tolka vad jag menar...

Nää snart dax att packa väskan inför dubbelpasset @ work 2morrow...

Hoppas ni får en braig vecka allihopa!!

Lots of love / Nutta

Kommentarer
Postat av: sonnda

när ska vi få se foto på elvisfesten????? huh huh huh

2008-12-12 @ 13:30:08
Postat av: Nutta

Mmmm du vi hade kameran med oss till festen, men batteriet var dött så vi kunde inte fota... :( Men någon på festen som hade en laddad kamera skulle skicka över bilder till oss, men tyvärr har den inte kommit så långt än... men snart snart kommer bilderna... Hoppas du kan vänta tills dess... ;) hahah...

2008-12-16 @ 02:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0