Åååhhh vill ha...

Rosa prylar i massor!!! Kollade i reklambladen idag och det fanns sååå många sööta rosa tekniska prylar... *Me want*  *Me like alot*  När jag skulle köpa ny mobil förra året ville jag så badly ha en rosa mobil, helst utan funktioner bara den var rosa... ;) hahah... Men då fanns det f-n inga rosa mobiler... Så det blev en silvrig istället efter mycket velande... NUUU när jag inte ska köpa en ny mobil för jag har ett 2-årsabonemang, alltså 1 år kvar innan jag kan byta mobil, såå finns det såååå många fiina, sööta, snygga rosa mobiler med asbra funktioner... Yeah rube it in my face... Lagom tills det är min tur att kunna byta mobil så har väl det rosa intresset försvunnet och jag lär aldrig få min rosa mobile.... :( buhu... Stackars lilla mig... hehe...

Oxå fanns det en söt rosa data, en rosa assnygg kamera.... mmmm *I just love pink* :) 

Jag är helt död ikväll, började jobba igår kl.10 och jobbade till idag kl.16... Mer än 1 dygn... Å idag har vi bakat lussebullar hela dagen lång och lyssnat på julemusik, så det var mysigt och tiden gick fortare mot 16 och jag kunde köra hemåt... Men först fikade vi m lussebullar, gott :) 

Nu är det tisdakväll = tv-serie-kväll... Betty, fruarna, christine, brothers n sisters... Om jag orkar hålla mig vaken sålänge... I pausen ska det hinnas med en varm dusch sen krypa ner i sängen och mysa framför tv:n med nallen som ersätter K som är iväg långt upp i vårt avlånga land... *miss u my darlin*

ooohh nu kommer en av mina favoreklamer... Coca Cola julreklamen när alla ljusen tänds, så mysit.. Men den är omgjord sen förra året, den gamla var mycket mysigare... men men allt ska alltid förnyas... (låter som en surkärring som arbetat på samma ställe i typ 50 år) Vissa saker var faktiskt bättre förr och vissa saker behöver man ändra på... Men inte coca cola reklamen...!!!

Time 2 go... /Nutta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0